Korábban mintha elvből csináltak volna botrányosan randa autókat a legkisebb koreai autógyártónál: a Rodius, a Kyron és az Actyon olyan botrányosan nézett ki, hogy volt, aki épp ezért választotta. A többség azonban inkább elkerülte a koreai gépeket, ami hosszú távon nem tett jót az üzletnek. Az új, indiai tulajdonos keze alatt azonban konszolidálódik a márka arculata – a kérdés, hogy ezek után egyáltalán feltűnnek-e valakinek a masszív terepjárók és pick-upok.
Az új Korando Sports már csak egy a sok pick-up közül. Bár felismerhető benne az Actyon Sports, a szörnyű rinocérosz-orr helyére visszafogottabb hűtőmaszk került, lapos, ötszögletű ráccsal és a karosszéria sarkait adó fényszórókkal. A technika persze nem változott sokat, de az alvázas pick-uppal eddig sem az volt a baja a vásárlóknak, hogy ne lett volna jó terepjáró, vagy ne lett volna benne elég hely. A kétliteres, Mercedes eredetű, de a koreaiak által alaposan továbbfejlesztett dízelmotor, amelyet most épp e-XDi200-nak hívnak, elég jó paraméterekkel rendelkezik: 155 lóerős, és a testes karosszéria ellenére állítólag beéri 6,4 literrel száz kilométeren. Ráadásul megfelel az Euro5 szabványnak is, így nincs akadálya, hogy újra megjelenjen Európában.
Most, hogy a Mahindra révén ismét pénz állt a házhoz, úgy néz ki, a Ssangyong ismét megpróbál terjeszkedni, és ehhez próbálnak most korszerűbb, versenyképesebb modellpalettát kialakítani. A Korando Sports az egyik első kézzelfogható jele ennek, de biztos, hogy a jövőben tovább próbálják javítani a választékot.