A Peel P50 és Trident jelzésű típusai lényegében a robogó csukott megfelelői – nem csoda, hogy Nagy-Britanniában bukkantak fel, ahol a motorozás elég kényelmetlen tud lenni a sok esőzés miatt.
Az eredetileg Man szigetén gyártott kis háromkerekűek közül a P50-es bírta tovább: az egyajtós, együléses háromkerekű, amelyet egy 50 köbcentis kétütemű egyhengeres hajtott, 1962 és 1966 között készült, míg az űrkabin-szerű Tridentet csupán 1965-ben és 66-ban gyártották. A P50-est tartják a valaha készített legkisebb utcai szériaautónak: a hossza csupán 1,34 méter volt, a szélessége 99 centi, a magassága pedig 120 centiméter. Az 59 kilogrammos gép méreteire jellemző, hogy Jeremy Clarkson, a Top Gear műsorvezetője egy ilyen géppel be tudta járni a BBC szerkesztőségeit.
A Peel végzete annak idején az ára volt: egy P50-esért 199 angol fontot kértek, ami az aktuális fizetésekhez képest olyan, mintha 600 ezer forintért próbálnák értékesíteni. Ugyanakkor az eltelt közel ötven évben a Peel modellekből legenda lett, így egy brit cég elkészítette az utódokat. Az új gépek ugyanúgy néznek ki, mint a régiek, de jóval korszerűbb hajtást kapnak: 3,35 lóerős benzinmotort, vagy 4 lóerős villanymotort kaphatnak – ez utóbbi állítólag akár 80 kilométert elmegy egy töltéssel. Összesen 50 példány készül, jóval drágábban, mint az eredeti: egy-egy darab átszámítva mintegy 2,5 millió forintba kerül, de így csaknem az összeset lefoglalták már: csupán 9 példány maradt, amelynek nincs még gazdája.