Idétlen pockok helyett brazil szex-istennő
Az Egyesült Államok legfontosabb sporteseményének tartják az amerikai futbal-bajnokság döntőjét, a Super Bowlt, amelyet lényegében egy egész ország néz élőben a televízióban. Az autógyárak már évek óta tülekszenek, hogy a legjobb reklámhelyeket kapják a közvetítésben, sőt, egyfajta verseny is kialakult a gyártók közt a legeredetibb, legérdekesebb hirdetés képzeletbeli címéért.
A tavalyi kampányban a Kia is részt vett: rappelő pockok próbálták meggyőzni a nézőket, hogy a Kia Soulhoz képest minden más csak kenyérpirító. Kicsit bárgyú megoldás, talán ezért váltott taktikát a cég az idén: híres embereket vonultattak fel a Kia Optima körül. Adriana Lima, a brazil sztármodell kockás zászlót lenget, a Mötley Crüe koncertezik, Chuck Liddel harcművész-legenda küzd a ringben, de minden az autó körül forog.
A teljes filemet csak a jövő héten mutatják meg, de abból, amit eddig láttunk, még a VW kutyás Darth Vaderes utánlövése is érdekesebb, amely csak egy utalás a tavalyi nagy dobásra.