Az új négyliteres, ikerturbós V8-as majdnem olyan erős, mint a 12 hengeres. Ideje fejlődni!
500 lóerejével az új ikerturbós V8-as nagyon közel került a nagyobbik, W12-es motorhoz. Kevesebb, mint 70 lóerő mindössze a különbség úgy, hogy a V8-as 40%-kal kevesebb széndioxidot bocsát ki a levegőbe. Ilyen számok mellett félő, hogy sokan veszik inkább a kisebb motort, ezért kell fejleszteni.
A downsizing szerencsére egyelőre nem éri el a Bentleyt, Wolfgang Durheimer elnök-vezérigazgató is így nyilatkozott, és a What Car? magazinnak a napokban tett interjúja során Ralf Frech technikai igazgató is megerősítette ezt: a W12-es motor hasonló fejlődésen megy majd keresztül a közeljövőben, mint a V8-as – nyilatkozta.
Frech elmondta, hogy 600 lóerő környékére növelik a W12-es teljesítményét, de úgy, hogy közben gazdaságosabb legyen. Arra is van esély, hogy a jelenlegi hatgangos automatát nyolcsebességesre cserélik.