Bár 1986 elég rég volt, a Bufori, amely Ausztráliában kezdte pályafutását, most pedig Malajziában működik, ragaszkodik a stílushoz, amellyel pályafutását kezdte. A 30-as éveket idéző, de látványosan leegyszerűsített, műanyag-hatású karosszéria, olyan részletekkel, mint a xenon-fényszórók vagy a nagy átmérőjű alufelnik. Nem tudjuk, hogy a fájdalmasan vásári külső luxuskivitelű belső térrel és tucatautó-technikával hány vásárlót vonz majd, de azt már sejtjük, hogy a gyártó hol próbál újabb vásárlókat találni.
A Geneva típust már láthattuk korábban is – két éve, tavasszal rántották le róla a leplet – de csak most készült el a gyártásra érett változat. A lényeg nem változott: a saját tervezésű karosszéria alatt itt is a Chrysler 300C hajtásláncát találjuk, bár a 6,1 literes Hemi motort az aktuális legerősebb változatra, a 6,4 literesre cserélték. Belül azonban minden maradt a régi: vajszínű bőr és lakkozott fa mindenütt, monitor és kisasztal az első ülések hátulján, süppedős fotelek, köztük minibár – minden, amit egy sofőrös luxusgéptől elvárnánk. Még a hátsó ajtók is hátrafelé nyílnak, ahogy a Rolls-Royce Phantomnál.
Most már az is kiderült, hogy a drága luxusautók paródiájából hol próbálnak nagyobb mennyiséget eladni: a szériaváltozatot Pekingben mutatják be néhány héten belül, és Kína nagyobb városaiban – Sanghajban, Pekingben, Csengduban és Senzenben – terveznek kereskedéseket nyitni – talán abban bízva, hogy Kínában nem gátolja a Bufori sikerét a kétes hírnév, amelyet a VW Bogár alapú, készletben vásárolható modellekkel szereztek a vállalkozás történetének első évtizedében.