Maybach végkiárusítás húszmilliós kedvezménnyel
A Maybachot eredetileg a Rolls-Royce és a Bentley ellenfelének szánták, de rondán megbukott a koncepció: a márkanevet Németországon kívül alig ismerték, az autók pedig túlzottan emlékeztettek a legnagyobb Mercedesekre. Az a néhány száz autó, amelyet mégis eladtak, arra sem volt elég, hogy a működés költségeit fedezze. A Daimler AG vezetése levonta a tanulságot, és 11 év gyártás után a Maybach megszüntetése mellett döntött.
A teljes felszámolás előtt azonban el kell adni a még raktáron levő autókat, így most diszkontáruházakat meghazudtoló akciót hirdettek: elengednek az árból 76 250 eurót, így egy 57-es olcsóbb lesz, mint bármelyik vetélytársa. A dolog egyetlen szépséghibája, hogy az alapár 212 660 euró volt, azaz az átszámítva bő 22 millió forintos árengedménnyel együtt is drágább marad a Maybach, mint a legkomolyabb S osztályú Mercedes, a 600-as.
Ráadásul a luxusautó-vásárlók között viszonylag kevés az, aki az alacsonyabb árra bukna: egy ilyen limuzin birtoklásában épp az a pláne, hogy olyan tárgy, amelyet csak nagyon kevesek engedhetnek meg maguknak.