Az Infiniti G sorozat eddig teljes egészében a Nissan fejlesztésein alapult, de a következő generációt már a Mercedes C osztály padlólemezére építik. Csak a motorválaszték egy része marad saját fejlesztés.
Úgy néz ki, a Renault-Nissan-Mercedes együttműködés nem csak hasznos, de unalmas furgonokat, és városi kisautókat eredményez. A németek a luxusautó-kategóriában is megosztják a technikájukat, hogy tovább csökkenthessék a költségeiket. Így az Infiniti G modellcsaládjának utódait már a hasonló méretű Mercedes C osztály alapjaira építik. A premier nincs is olyan messze: ha igaz, 2014-re készül el az új modell, amelyben a főegységek zöme már német eredetű lesz. Állítólag még a hibrid változatban is a Mercedes 2,1 literes, dupla turbós, 203 lóerős dízemotorja lesz, csak a benzinesek jönnek a Nissantól. A 3,7 literes V6-ost egyelőre megtartják, sőt, ha igaz, készül belőle egy dupla turbós változat is a sportos IPL változat számára, amely úgy 540 lóerős lesz.
A háttérben a szokásos okok húzódnak: a Nissan így jóval olcsóbban fejleszthet, hiszen a főegységek nagy részét készen kapja, a Mercedes pedig a gyártási számok növekedésével spórolhat szép összeget.