Az autót egyelőre nem mutatták meg, viszont a motor-váltó összeállítást, amelyre a hajtását bízzák, igen, és már ebből is sok fontos részlet kiderül.
A Pekingben kiállított hajtáslánc egyértelműen egy középmotoros modellbe való: egy V12-es szívómotor alkotja, közvetlenül ráépített dupla kuplungos váltóval. A Ferrari azonban nem csak azért állította ki a motort és a váltót, hogy felkeltse az érdeklődést az új modell iránt, hanem azért is, hogy megmutassa a Formula 1-ből ismert KERS rendszer utcai változatának újabb evolúciós lépcsőjét. A HY-KERS rendszert korábban már mutogatták egy 599-esben, de azt állítják, hogy az időközben elvégzett fejlesztéseknek köszönhetően 30 helyett már 40% a károsanyag-kibocsátás csökkenése vegyes ciklusban.
A HY-KERS lényegében egy nagyon kis energiatároló képességű benzin-elektromos hibrid hajtásrendszer, amely a motorfék-üzemben megtakarított energiát gyűjti be, és teszi felhasználhatóvá gyorsításkor. A versenypályán használt változathoz képest persze számos változtatást kellett végrehajtani – itt többek közt a HY-KERS látja el árammal a légkondicionálót, a kormány- és fékszervót, illetve a többi segédberendezést – mire utcai használatra is alkalmasnak ítélték a rendszert. A Ferrari tervezői szerint azonban vége a kísérletezésnek, most már arra koncentrálnak, hogy beindulhasson a szériagyártás.