Ahogy ígérték, a pekingi Auto China kiállításon megmutatták a Mercedes és a Byd Auto első közös járművét. A közösen alapított Denza márka első kreációjának nem adtak külön nevet: Denza Concept felirattal állították ki.
A megállapodásnak megfelelően az autót magát a német szakemberek tervezték, bár nem sok maradt benne a Mercedesek eleganciájából. Inkább praktikus, mint szép a magas tetővonalú, hosszú orrú, de rövid farú jármű. Az ajtók egymással szemben nyílnak, és hiányzik közülük a középső ajtóoszlop, így jó nagy nyíláson át közelíthető meg a négyüléses utastér. A Denzát arra alapították, hogy korszerű elektromos járműveket állítson elő, így a Byd Auto által szállított hajtáslánc tisztán elektromos, bár ezen kívül egyelőre semmit nem tudunk róla.
A Daimler AG és a Byd abban reménykedik, hogy az előrejelzéseknek megfelelően hatalmas villanyautó-piac alakul ki Kínában a következő évek során. Egyes elemzések szerint ugyanis a jelenlegi évi 10 ezer autó helyett 2020-ban akár ötmillió villanyautó is elfogyhat Kínában, és ha így lesz, a Denza a legerősebb piaci szereplők közé kerülhet. Ugyanakkor arra is van esély, hogy a villanyautó-divat ugyanolyan gyorsan múlik el, ahogy jött – ebben az esetben az új márka nem lesz más, csak egy újabb pénznyelő a Mercedes számára.