Annak idején lényegében titokban, a japán cégvezetés tudta nélkül kezdték el összeházasítani a GT-R sportkocsi hajtását a Juke szabadidő-autó furcsa karosszériáját. Eredetileg reklámfogásnak szánták a dolgot, de annyira nagy volt az érdeklődés és a fizetési hajlandóság, hogy eldöntötték, összeraknak még néhány darabot.
Van az a pénz, amiért még egy autógyár is hajlandó változtatni a tervein, legalábbis ez derül ki a Nissan Juke típusmenedzserének bejelentéséből. Gareth Dundmore azt mondja, azért döntöttek a Juke-R gyártása mellett, mert három nagyon komoly megrendelést is kaptak a típusra, annak ellenére, hogy többször is jelezték, egyedi autónak szánják, és nem készül több. Valószínűleg nagyon sok számjegyből álló összegek szerepelnek a mellékelt előleg-csekkeken, így a Nissannak aligha van veszteni valója. Végülis már készen van egy ilyen autó, így a recept a rendelkezésükre áll – a többi csak elhatározás és pénz kérdése.
Természetesen csak egy maroknyi autóról lehet szó, hisz a Juke-R összeszerelését a versenyautó-építéssel foglalkozó Ray Mallock Racing végzi, ahol egyszerre legfeljebb egy-két autón tudnak dolgozni, így 100-20 példánynál aligha készülhet több éves szinten. Ha igaz, a sorozatgyártmányokba már az időközben átdolgozott GT-R 550 lóerős V6-os biturbó motorja kerül, míg a prototípus még 485 lóerős volt. Alighanem azért is kaptak két megrendelés Dubaiból, mert januárban ott demonstrálták először a brutális kiskocsi képességeit, és ott sokan láthatták élőben is, hogy hogyan hagy állva a Juke egy Lamborghini Gallardót, egy Mercedes SLS-t és egy Ferrari 458-ast.
A Juke-R árát egyelőre senki nem ismeri, de az előállítás módja és a felhasznált alkatrészek ára alapján úgy sejtjük, semmivel sem lesz olcsóbb, mint a sportkocsik, amelyeket maga mögé utasíthat.