Egybecsengő német és angol lapértesülések szerint a Toyota GT-86/Subaru BRZ páros nem marad magányos autóipari vadhajtás. A hátsókerekes kupét hamarosan kabrió követi, de ugyanerre a platformra készülhet egy nagyobb kupé, sőt egy négyajtós limuzin is.
Sajátos, hogy pont a 2010-es évek derekára időzítette a Toyota csoport a hosszmotor-hátsókerékhajtás koncepció reneszánszát, ráadásul egy meglehetősen komplikált, hatékonysági szempontból legalábbis megkérdőjelezhető bokszermotorral. Amikor az európai gyártók elkeseredetten keresik a megspórolható szén-dioxid grammokat, a honfitárs Mazda egészen elképesztő technikai bravúrokkal mutat be áldozatot a hatékonyság oltárán, a Toyota mintha az orkánnal szemben vizelne.
Ahhoz képest, hogy mennyit elnyammogtak a GT-86 különböző tanulmányautóin, most meglepő gyorsasággal hintették el a hírt, hogy hamarosan jön a kabrió. Akár már jövőre is megérkezhet a Mazda MX-5-ös ellen küldött vászontetős roadster, bár a kupé első éles tesztjei alapján kétségeink vannak, hogy az erősebb, ám már lemeztetővel is jóval nehezebb Toyota játékosságban összehasonlítható-e a pazar kis Mazdával.
Gyári források szerint eleve úgy tervezték a GT-86-ost, hogy roadsternek is alkalmas legyen, ám a nagyobb kupéról és a szedánról szóló hírek kissé meglepőek. Ahhoz, hogy Amerikában a Ford Mustang és a Hyundai Genesis kupé ellen labdába rúghasson a Toyota, a kétliteres, kétszáz lóerős bokszernél erősebb motorokra lesz szükség. Egy hátsókerekes szedán pedig, akár Lexus-emblémával, nehezen illeszkedne a cégcsoport jelenlegi kínálatába.