A BMW-re specializálódott G-Power tuningcég különös módon ünnepli a 100 Hurricane eladását. Az előző generációs M5-ös BMW-re épülő modellből készített egy rikító neonkék változatot.
Természetesen az autónak nem csak a külseje meglepő, 30 lóerővel többet pakoltak a V10-es motorba, mint a korábbi csúcsot jelentő Hurricane RR-be. Az alapváltozat motorja is megdöbbentő teljesítményű, 750 lóerős, de az ötliteres, feltöltős V10-esben még bőven akad tartalék ehhez mérten is, így a feltűnő babakék RR narancssárga szívósorú blokkból 830 ló indulhat a hátsó kereke felé, hogy maga alá gyűrje az aszfaltot. A teljesítmény további növeléséhez nem csak a motorvezérlést módosították, de a feltöltőrendszert is: a tíz hengerbe két ASA T1-316 jelzésű kompresszor szállítja a nagy nyomású levegőt. G-Power adatai szerint, a kék rém 4,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, 9,1 másodperc alatt a 200-at, 25,2 másodperccel az indulás után pedig már a 300-as számig is elérhet a mutató. A végsebesség 372 km/h, ami jobbára persze elméleti érték: ezt még a német autópályán sem egyszerű elérni.
Nem tudni, hogy a G-Power még tervezi-e a Hurricane sorozat folytatását, hisz akad még elég előző generációs M5-ös BMW, amelyet kezelésbe vehetnek, de az aktuális M5 generáció tuningjával jóval nehezebb lesz a folytatás. Abban ugyanis eleve turbómotor van, méghozzá olyan, amelynek a feltöltői a két hengersor közé kerültek – ez azonban be is határolja a lehetőségeket, hisz a teljesítmény növelése ennél a megoldásnál könnyen fel is borítja a motor hőháztartását. Ennek ellenére nem kizárt, hogy a G-Power idővel az új modellt is kezelésbe veszi, hogy kihozza belőle a maximumot.