A Mansory mindig is híres volt arról, hogy a legdrágább autókat szemeli ki és építi át a Bentleytől kezdve a Lamborghinin át egészen a Bugatti Veyronig, és a hosszas munkával precízen megtervezett luxusautókat néhány karbon elemmel pillanatok alatt brutális szörnyekké változtat.
Ennél a Ferrari 458 Italiánál az a húsz lóerő, ami pluszban a motorba került, nem túl nagy változás, a cég ostora az autó külsején csattant. A Mansory mániája a karbonszálas műanyagidomok felhelyezése, amit erőszeretettel használ indokolatlan helyeken is, ennél a Ferrarinál ez különösen feltűnő. Az Italia orrára egy az egyben rá másolták az Enzo orrkúpját a hatalmas légbeömlőkkel, amiket megspékeltek még a parkolóradar érzékelőivel, és a lökhárító aljára helyezett két teszkós LED-sorral. Az első lámpák mellé pedig az autó formavilágához egyáltalán nem passzoló, leginkább a Le Mans-i versenyautókra jellemző karbon mintázatú, bordázott légbeömlőket helyeztek. És ez még csak az autó orra volt. Az autó hátulján egészen ízléses lett az átalakítás, leszámítva a lámpákat körülvevő légbeömlőkbe szerkesztett karbon bordázatot. A 458-as kupé változatához szánt csomaghoz tartozik még a karbon hátsó szárny, illetve a motor fölötti ablakra biggyesztett gengszterrács.
A belteret sem hagyhatták gyári állapotban, fekete huzatokat kaptak az ülések, piros varratokkal, és középen egy-egy fehér alapon piros rombusz mintázatú csíkot, amelyek az ajtóborítás felső részén is visszaköszönnek. Azt gondoljuk, aki 458-at vesz, az inkább a Ferrarira jellemző minőséget szeretné tudni maga körül, mint az utca végén varratott kis piros rombuszokat.