Túl kapós lett a magyar Audi
Az Audi a 2011-es Genfi Autószalonon mutatta be napjaink egyik leggyorsabb ötajtósát, az RS3 Sportbacket. A gyártáshoz szükséges berendezéseket 150 millió forintból építették fel Győrben, a beruházás pedig gyorsan megtérült: a vevők szinte minden országban egymást taposták a sportkompaktért, így hónapokon belül az összes példány elkelt.
Az autóról lemaradó brit vásárlók azonban olyan hevesen ostromolták a kereskedéseket, hogy az Audi úgy döntött, további 250 darabot gyártanak a Sportbackből. Ezek mind az angol piacra készülnek, és ugyanúgy 39930 fontos (14,5 millió forintos) árcédulát viselnek majd, mint a tavaly eladott autók.
Az RS3 népszerűsége nem véletlen, hiszen az agresszív, sportos külső az Audi TT-RS 2,5 literes, 340 lóerős, turbós öthengeresét rejti, ehhez pedig egy hétsebességes duplakuplungos automataváltót és állandó összkerékhajtást kapott. Így a 0-100-as sprintet 4,6 másodperc alatt teljesíti, végsebessége 250 km/h. Ezzel garantáltan mosolyt csal a sofőr arcára, és még a család is belefér.