A városi miniautók szegmensében is megjelenik a Skoda, ezzel a Volkswagen konszern már három márkával lesz jelen lesz a legkisebb kategória Európában bővülő piacán.
Az A00 szegmensben a főbb európai és ázsiai gyártók szinte mind jelen vannak, a Skodának azonban a Volkswagen és a SEAT minije is konkurenciát teremt. A VW konszern ezért a Citygót elsősorban Kelet- és Közép-Európába szánja, ahol a Skoda hagyományosan erős, piaci részesedése jelenleg 18,6 százalék.
A válság Magyarországon a kispénzű vevők vásárlásait érintette leginkább, így a legolcsóbb szegmens esett vissza. 2009-ben még a forgalomba helyezett új autók 7,9 százaléka tartozott az A00 szegmensbe, az arány fokozatosan zsugorodott. Tavaly a Magyarországon forgalomba helyezett mintegy 45 ezer új autóból alig több mint 1000 volt mini. Az A00 szegmens több mint 10 százalékkal esett vissza, miközben a teljes piac a 2010. évi mélypont után már bővülni kezdett. Az idén az összpiac 10 százalékos prognosztizált növekedése mellett a kereskedők már arra számítanak, hogy megindul a növekedés a legalacsonyabb kategóriában is. Az új Citygo modellből a tervek szerint mintegy 150-et adnak el az idén Magyarországon.