A 918 Spyder a Nürburgringen körözött, 7:22-n belül kell teljesítenie a 21 kilométert.
Egy Martini Racing dizájnnal csinosított 918 Spyder prototípusának a képeit küldte el nekünk a Porsche. A kocsi tesztelése új szakaszba lépett, a konnektoros hibridet versenypályára viszik; a cél, hogy 7.22-n belüli idővel teljesítse a 20,8 kilométer hosszú, legendás Nordschleifét.
A 918 Spyderben a nagy teljesítményű V8-ason kívül két villanymotor is van, melyek az első és a hátsó tengely hajtásában is segítenek. A rendszer legnagyobb összteljesítménye 770 lóerő, ennek ellenére mindössze 3 litert fogyaszt a kocsi 100 kilométeren, CO2-kibocsátása pedig csupán 70 g/km. A kasztni teljes egészében szénszálas műanyagból készült, ezért a 918 Spyder nagyon könnyű lett, ez is hozzájárul a kedvező fogyasztáshoz.
A képeken is látható tesztautót Martini Racing dizájnnal díszítették, így tisztelegve a hetvenes évek legendás Porsche-versenyautói előtt, melyek sorra hozták az eredményeket. A Porsche reméli, hogy a 918 Spyder lehet a jövő versenyautója, és éppolyan sikeres lesz majd, mint hasonló festésű elődei.