Wolfgang Dürheimer ugyan távozik a Bugatti és a Bentley éléről az Audihoz, de még véglegesít néhány projektet – egyebek közt a következő Bugatti fejlesztését is elindítja.
A 16C Galibier prototípust ugyan már 2009-ben bemutatták, de a közönség nem szerette a bogárhátú formának ezt a változatát, így a Bugattinál nyomtak egy resetet, és az elejétől kezdik újra a munkát. Erről beszélt a leköszönő igazgató az amerikai Car and Drivernek: hasonló, meredek ígéreteket tett, mint annak idején a Veyron esetében. Eszerint a négyajtós Bugatti bőven 1000 lóerő felett lesz, a végsebessége pedig meghaladja majd a 380 km/h-t. „Gyorsabb lesz, mint bármi a piacon”- mondta Dürheimer, majd hozzátette, hogy ebbe beleértendők a tuning-szedánok is. Az elmúlt években a G-Power Hurricane (BMW M5) és a Brabus Rocket (Mercedes E és CLS) sorozatú gépei versenyeztek a leggyorsabb közúti négyajtós címéért, és jelenleg 370 km/h körül járnak, de ezeket biztosan túl akarja licitálni a Bugatti.
Úgy hallani, a Galibier tanulmány alapjai megmaradnak. Így a W16-os, biturbó orrmotor, a műszaki alapok és az orr-rész kialakítása többé-kevésbé változatlan marad, de alaposan átrajzolják az autó hátsó felét, alighanem megszabadulnak a bugyuta bogárháttól – legfeljebb a nyolc kipufogóvég marad.