Lassan a Ford legöregebb modelljei voltak a Transit-Tourneo család tagjai. Most egyszerre mutatták meg az utódokat, amelyek közül hármat még soha nem láttunk.
Korábban már mutogattak egy Transit-utódot különböző kiállításokon, de most kiderült, hogy ez csak egy a négy új haszonjármű közül, amelyek a következő hónapokban érkeznek. Megmutatták a Transit nagyobb, két tonnás változatát, a következő Connectet, illetve egy teljesen új modellt, a Tourneo Couriert. A kéttonnás Transit lényegében egy magasabb tetejű, hosszabb változat, teljesen más orr-résszel: nagy, fémszínű hűtőmaszkot és szögletesebb fényszórókat kapott, így valamivel feltűnőbb jelenség, mint a Customként emlegetett, és már korábbról ismert kisebb modell.
Nagyobb meglepetés azonban, hogy leleplezték a Connect sorozat utódait, amelyekből nem is egy készült. A nevet a nagyobbik kivitel örökli, ebből lesz teherszállító és személyszállító változat is. A méretnövekedéssel azonban üresen hagyták volna a Peugeot Partner és a Renault Kangoo kategóriáját, így készül egy kicsit kisebb, személyautó-szerűbb kivitel is, a Courier. Mindkét modellen feltűnnek a Ford közös stílusjegyei: a lefittyedő szélű tátott szájat imitáló hatszög-hűtőmaszk, a ferdén felfelé húzott első fényszórók és a vaskos sárvédőívek, de a Courier, amellett, hogy rövidebb, tömörebb hatást kelt, valamivel polgáribb jelenségnek tűnik.
Az adatokat egyelőre nem ismerjük, de úgy tűnik, a Ford minden Transit és Tourneo modelljével igyekszik túllicitálni az elődöket, így valószínűleg nem csak kívülről, de belülről is érezhető lesz méretnövekedés. Az igazi újdonság azonban az, hogy az újabb Transit modelleket is globális szerepre szánják, azaz a világ minden táján azonos kivitelben lesznek kaphatók, legfeljebb a motorkínálat lesz eltérő Európában, Észak-Amerikában, Kínában és a világ többi részén.