Elkészült a Nissan Juke-R első szériapéldánya. Néhány részleten ugyan változtattak időközben, de a lényeg ugyanaz: a békapofa mini-terepjáróba a GT-R hajtásláncát operálják. Két Ferrari áráért.
Ügyes reklámfogásnak indult a Juke-R, de akkora érdeklődés övezte, hogy a Nissannál belementek: gyártanak néhány darabot annak a néhány tucat embernek, akik képesek és hajlandók megfizetni az árát. És ez nem csak ígéret maradt: most elkészült a 001-es alvázszámú első példány. A prototípushoz képest van néhány változtatás. A legfontosabb, hogy időközben a GT-R is megújult, így a 3,8 literes biturbó motor teljesítménye 545 lóerőre növekedett. Így jelenleg ez a leggyorsabb Juke-R, 3 másodperc alatt képes elérni a százas tempót, a végsebessége pedig 275 km/h, azaz a legtöbb utcai sportkocsit képes megizzasztani. Ezen felül áttervezték a karosszéria néhány részletét: a lökhárítókat, a kipufogóvégek környékét és a légbeömlők köré jellegzetes karbon peremeket terveztek. Mindezt azért, hogy az autó kevésbé keltsen kisipari összhatást közelről.
A Juke-R persze kézi munkával készül, gyakorlatilag egyesével. A Nissan szerint a 002-es számú autó építése már elkezdődött, és jól halad – ezek szerint nem csak egy olyan ember akadt, aki a Juke extrém változatáért minden pénzt hajlandó megadni.