Sikert remélve vezette be a Maruti az indiai piacra a Suzuki első igazi nagyautóját, a Kizashit. A szedánból júliusban mindössze kettőt adtak el, augusztusban pedig egyet sem sikerült értékesíteni. Az egyik fő ok az lehet, hogy az alapáron 1,5 millió indiai rúpiába (6 millió forintba) kerülő autót nem sokan engedhetik meg maguknak – aki mégis megteheti, az viszont nem szívesen mutatkozik Maruti Suzukiban.
A magas ár annak tulajdonítható, hogy a kategória többi autójával ellentétben a Kizashit nem Indiában szerelik össze, így a vámok jelentősen megdrágítják. A kudarcban az árcédulán és a gyenge presztízsen kívül az is közrejátszhatott, hogy a modell esetében – a versenytársakkal ellentétben – kérdéses az indiai szervizháttér kiterjedtsége, továbbá tesztvezetés lehetőségét sem kínálják a kereskedők a potenciális vásárlóknak.
Az alacsony kereslet miatt a típus importálásával fel is hagyott a Maruti, a beszállított példányokat pedig közel 30 százalékos árengedménnyel próbálják kiárusítani. A jövőben Kizashit csak rendelésre lehet majd vásárolni Indiában.