A Renault a Párizsi Autószalonon mutatta be az új Cliót, melynek formaterve a következő évekre megszabja a márka arculatát. Ennek szellemében esett át a ráncfelvarráson a franciák két szedánja, a Fluence és a Symbol is, melyek az Isztambuli Autószalonon mutatkoznak be.
A Fluence nemcsak stílusában frissül fel: az 1,6 literes, 16 szelepes benzinmotor az eddigi 110 helyett 115 lóerős maximális teljesítményre lesz képes, és bekerül az autóba az X-Tronic CVT-váltó is. Ettől a párosítástól több mint egyliteres fogyasztáscsökkenést vár a francia gyártó. Egyes piacokon a későbbiekben 130 lóerős dízelmotorral is kapható lesz a Fluence.
További újdonság a Fluence-ban a Clióból már ismert R-Link rendszer, mely egy táblagéphez hasonlóan működik, azzal a különbséggel, hogy az autóhoz kapcsolódó programokat futtat – így elérhető rajta navigáció, vagy éppen olyan szoftver, mely a legtakarékosabb stílus kialakításában segíti a vezetőt.
A Fluence mellett a – hazánkban Thaliaként ismert - Symbol is megújul: az elsősorban a török piacra szánt szedán is az új, egységes stílusnak megfelelően alakul át, és megkapja a 90 lóerős TCe benzinmotort is, melynek fogyasztása a gyári adatok szerint 5 liter körüli. A motorpalettán ezen kívül a 75 és 90 lóerős dCi dízelek is megtalálhatók lesznek.
Mindkét modell árusítását 2013 januárjában kezdik meg Törökországban, de a Fluence további 55 ország piacára eljut majd, ezzel szemben a Symbol – ezen a néven - csupán Algériában és Tunéziában lesz kapható.