A Cadillac, amely jelenleg a legjobban menő detroiti luxusautó-márka, Amerikában ugyan nem szerepel rosszul, de külföldön nem igazán szárnyalnak az eladások. Leginkább a kínai piac érdektelensége fáj a GM vezetésének, így változtatni kell valamin. A legújabb hírek szerint most a jellegzetes, szögletes-éles formaterv megváltoztatásával próbálkoznak, hátha így vonzóbbá tehetik a Cadillaceket a kínai vásárlók számára.
Felmérések szerint a kínaiak ugyanis jobban vonzódnak a gömbölydedebb formákhoz, mivel ezek jobban illeszkednek a konfucionizmus harmónia-képéhez. Ez a lépés azonban nem veszélytelen, hisz azok, akik mégis a Cadillacet választják, leginkább a jellegzetes stílus miatt teszik. Ennek ellenére úgy hallani, a GM-nél már megszületett a döntés: változtatnak a márka stílusán – az új modellek valamivel konzervatívabb karakterűek lesznek, kevesebb éllel és szöglettel.
Egyes elemzők szerint azonban ennyi nem lesz elég: a teljes modellpalettát kellene megváltoztatni ahhoz, hogy Észak-Amerikán kívül is sikeresek legyenek a Cadillacek. Tágasabb, és takarékosabb modellekre lenne szükség, amelyek műszaki szempontból is korszerűbbek a jelenlegieknél. Ezen felül csökkenteni kéne a szállítási időt és javítani a szervizhálózat színvonalát – csak így versenyezhetnének eséllyel a többi luxusmárkával.
A Cadillac Európában is újra próbálkozik – itt a 3-as BMW méretkategóriájába tartozó, hátsókerék-hajtású ATS-től várják, hogy vásárlókat hozzon, bár kérdéses, hogy van-e bármi esély a német konkurenciával szemben a szűkebb motorválasztékkal és a mifelénk még mindik alacsonyabbnak számító presztízzsel.