Az első osztrák szupersportkocsi
Első pillantásra valami ismeretlen versenyautó-prototípusnak tűnik, pedig ez egy utcai használatra szánt autó, amelyet épp csak megvillantottak Monacóban. Egyelőre sok a tisztázatlan részlet, de úgy néz ki, az osztrákoknak komoly terveik vannak.
Az első fotók alapján a Milan szélsőségesen funkcionális darab. A karosszéria formája és a keskeny buborék-kabin is inkább az aerodinkamikai hatékonyságot szolgálja, mint az esztétikumot, a belső tér steppelt borításai, és a műszerfal, amelyen csupán két kijelző foglal helyet, pedig tovább erősíti a gép spártai jellegét. Ráadásul nem tudni pontosan, hogy miféle motor hajtja majd az autót, csak néhány bizonytalan utalást, és túlzásnak tűnő teljesítmény-adatot hoztak nyilvánosságra. Eszerint a projektben valamilyen módon részt vesz majd Carlo Abarth, a legendás, osztrák származású tuning-guru családja, aki annak idején Olaszországban vált híressé Fiat-alapú speciál-gépeivel. A tervek szerint a végleges autó tömege kiviteltől függően 900 és 1100 kilogramm között lesz, a leggyengébb motor 600, a legerősebb pedig 1700 lóerős lehet.
A típusból nem készül sok, állítólag hét utcai-, és hét SS jelzésű versenyautót terveznek legyártani, minimum 300 ezer eurós áron. Később, a jövő év februárjában egy komolyabb bemutatót is tartanak, ezen valószínűleg többet is elárulnak a gépről, és talán a fotók sem keltik majd azt a benyomást, hogy az autó még nem készült el teljesen.