A Tata jelenleg is dolgozik a Nano ráncfelvarrásán. Az indiai márka érzi a konkurencia fenyegető közelségét, ezért valamelyest elszakad eddig jól bevált minimalizmusától, és egy 800-assal bővít a motorpalettán.
A CNG mellett a dízelváltozatot is bejelentette korábban a Tata, ezekkel együtt azonban egy 800 köbcentis motor is jön 2013-ban. A Nano esetében az indiai autógyár felismerte, hogy a modell sikeréhez és a vásárlói réteg kiszélesítéséhez nélkülözhetetlen egy nagyobb teljesítményű változat, emellett igyekszik felszereltségben, és anyagminőségben is javulni a növekvő igények miatt. Szükség is lesz rá, hogy tartani tudják a lépést, hiszen olyan konkurenciával kell szembenézniük, mint a Maruti Alto, a Hyundai Eon, valamint a jövőben a Datsuntól és a Renaultól is számíthatnak ellenfélre.
A Tata valószínűleg megtartja a Nano jelenlegi 624 köbcentiméteres motorját is, amely megmarad belépőszintnek. A modell célpiacát ismerve a legfontosabb persze az árképzés. A 800 köbcentis változat ára 3450 euróról (egymillió forint) indul majd.