A 2014-re várható modell elődjéhez képest visszafogottabbnak tűnik a képek alapján. Gömbölydedebb felületek és egyenes övvonal különbözteti meg elődjétől, bár számos, már bevált sajátosságát is igyekszik megtartani. Ilyen az első üveg és az első ajtó közötti kis ablak, vagy a panoráma-szélvédő. Az orrész igazodik a Citroën új arculatához: alacsonyabbra helyezett lámpáival és rövidebb első túlnyúlással határozottan emlékeztet a C4 modellre. A hosszabb, hétüléses verzióról egyelőre nincsenek információk.
![](https://kep.index.hu/1/0/383/3839/38397/3839788_a17b000b4b20b0b8c6475317fb7a55dd_wm.jpg)
A Citroën új egyterűje az alapoktól újul meg, hiszen a frissen kifejlesztett moduláris platformra (EMP) épül. A méretek ettől aligha változnak jelentősen, viszont a súlycsökkenés akár 70 kilogramm is lehet. Az elérhető motorok valószínűleg az ismert választékból származnak. Kétféle dízel, az 1,6 literes HDi 112 lóerővel és a kétliteres 150 lóerővel, valamint kétféle BMW tervezte 1,6 literes benzines, a turbó nélküli 120, a turbós pedig 155 lóerővel.
![](https://kep.index.hu/1/0/383/3839/38397/3839798_fceaa136b9e5a711bb2539e68f2b23e8_wm.jpg)
A C4 Picassóban felbukkanó megoldásokat később természetesen legalább egy Peugeot modellben is viszontláthatjuk, sőt, ha minden a tervek szerint halad, a következő Opel Zafira is az itt bemutatkozó alapokra épül majd. Ez utóbbi modellek azonban csak 2016 környékén készülhetnek el.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)