A McLaren legdrágább, és eddigi legjobb utcai autójának ígérik a P1-et, de a britek ennek ellenére sem hivalkodnak – legalábbis az autó belső terével biztosan nem. A formák komplikáltak, de sehol nem látni egyetlen felesleges díszítőelemet sem – a díszítést itt maga a nyers anyag adja.
A P1 belülről nem olyan forradalmi, mint távoli elődje, a McLaren F1. A sofőr nem középen ül egyedül, hanem a megszokott helyén, a megcélzott piacnak megfelelően bal- vagy jobboldalt. A műszerfal, a kormány és a középkonzol formája is meglehetősen mozgalmas, de feltűnő, hogy mennyire egyszerű, sallangmentes minden felület. A műszerfal nagy részét nem burkolták sehogy – a szénszál-szövet mintázat maga az anyag, amelyből az autó épült. Csak néhány visszafogott velúr-hatású burkolóelem bukkan fel itt-ott, de ezek is a karbonszállal harmonizáló szürke színben.
A kezelőfelület is egyszerű, amennyire csak lehetséges – a legtöbb funkció az érintőképernyőről érhető el. A műszereket is három kijelző helyettesíti, és még ennek a grafikája is egész spártai. Az egyetlen minimális díszítés, amely megtöri a szürkeséget, a kormánykerék burkolatának varrása, amely az autó külső színével harmonizál. Mindennek ellenére a P1 mégsem unalmas belülről, legalábbis a fotók alapján: az olyan részletek feldobják, mint a turbina-formájú szellőzők, vagy a műszerfal komplikált alapformája.
Ez már nem az első alkalom, hogy a P1-ből megmutatnak valami keveset, de úgy néz ki, arra figyelnek, hogy a teljes kép csak a hivatalos bemutatón, március elején a Genfi Autószalonon álljon össze a fejekben.