A gyártó Észak-Amerika után Európában is elérhetővé teszi legkisebb modelljének konnektorról tölthető változatát. Az villanymotor 130 lóereje és 542 Nm nyomatéka 8 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra a kis karosszériát. A szükséges energiát egy 20 kWh-s, vízhűtéses akkumulátorcsomag tárolja.
Az autó hálózatról és gyorstöltőről is tölthető, utóbbi 20 perc után 80% töltöttséget garantál. Ha mégis lemerülne az akkucsomag, jó, ha tudjuk, hogy Magyarországon alig akad pár ezekből a töltőállomásokból. A szabványos 220 voltos hálózatról 6-8 órát vesz igénybe egy teljes töltés - szerencsére szériatartozék az autóban a villásdugós töltőkábel is. Egy külföldi teszt 80-100 kilométerre teszi a hatótávját, ami a konkurencia átlagát jelenti. Mivel gyári adat nem áll rendelkezésre erről, így csak erre hagyatkozhatunk.
A beltér a benzinmotoros alapmodellből ismerős lehet, de itt a szokványos műszereket egy kijelző helyettesíti, amelyen a sebesség mellett egyebek közt a töltöttségi szint is nyomon követhető.
A Spark EV európai ára egyelőre szintén nem ismert, de azt tudjuk, hogy Észak-Amerikában 30000 dollárt kérnek érte, és ez után az állam 7500 adókedvezményt ad. Az autóra 8 év, vagy 160 000 kilométer garanciát ad a gyártó.