Ebben a formában persze soha nem fogjuk viszontlátni Európában. A kocsiban eleve olyan sportkormány van, amibe még a legnagyobb japán bonsai-tudósok sem tudnának légzsákot álmodni. Itt inkább álljunk is meg, mert félő, hogy az európai inkompatibilitás-lista olyan hosszú lenne, hogy kilógnak a cikk kereteiből.
Mindenesetre a Tata Indica Vista alapjaira álmodott Concept S kivitel nem gurigázik szarral, Négypontos övek, verseny-kinézetű kagylóülések (a sajtóanyagból átemelve), alubetétek, a karosszérián kis szárny, diffúzor-utánzat - a legjobb nagykarakó-alsói tuningmesterek is megnyalnák utána a tíz ujjukat.
A motor sem átlagos: 95 lóerőt tud az egyhámas négyhengeres, keményebbek a rugók, áthangolták a kormányzást, sőt - hogy lássuk, a mérnökök igazán odaálltak a projekt mellé - hátul tárcsafékek lassítanak, igaz, ezek nem sokkal nagyobbak a nagyanyám kávéscsészéjénél.
Akit azonban a sok sportosítás nem győz meg, annak ott van még egy csomó dolog, ami igazi, utcai álom-raliautóból nem hiányozhat: navigációs rendszer, motoros ablakok, négy irányban állítható első
ülések, blokkolásgátló és elektronikus fékerő-elosztó, alukerék, szervokormány érintőképernyős fedélzeti rendszer, illetve elektronikusan vezérelhető klímarendszer. Meglepi az embert, milyen
elegánsan, sőt, igényesen raliznak ott, a távoli Indiában.