Az ifjabb Guillermo és testvére, Iker Echeverria fejéből pattant ki a Vühl 05. Persze volt honnan meríteniük, apjuk, az idősebb Guillermo Echeverria harminc éven keresztül épített GT és formula autókat, sőt versenyzett is velük.
A mexikói fivérek receptje egyszerű. Könnyű felépítés, erős motor, szép forma. A cél egy utcán és pályán is egyaránt legálisan és jól használható kocsi. Ezt megálmodni könnyű, megvalósítani már nehezebb, főleg egyedül, ezért leszerződték a Magna Styer-rel, a Forddal és a Multimatic-kal. Nagy valószínűséggel a Fordtól érkezik majd a motor, amiről csak annyit árultak el, hogy elég erős lesz ahhoz, hogy mosolyt csaljon az ember arcára vezetés közben.
A jövendő vásárlóig nagyon hosszú utat kell bejárnia a Vühl 05-nek. A karosszéria Kanadában készül, az összeszerelés Mexikóban folyik, a beállítások és a hangolások pedig Angliában. A karosszéria vonalak megrajzolását saját cégükre, az Exte formatervező irodára bízták. Az alapelvek a puritánság, a funkcionalitás és a vezetési élmény előtérbe helyezése.
A sporkocsigyártás ugyan egy szűk piaccal rendelkező terület, de annál drágább, ezért a projektet magánbefektetőkön kívül a mexikói kormány is támogatja. Egyelőre csak ez az egy kép került napvilágra a típusról. Élőben a 2013-as Festival of Speed-en mutatják be a Vühl 05-t, júliusban, Goodwoodban.