A Ferrari igazán nagy dobással készült az idei Genfi Autószalonra: bemutatták az Enzo utódát, a LaFerrarit. A szupersportkocsi 963 lóerejét egy 6,3 literes, V12-es szívó benzinmotor, valamint egy villanymotor összjátéka biztosítja, így az olaszok csúcsgépe a számok tekintetében a Bugatti Veyront is megközelíti.
A formaterv megalkotása a jelek szerint korántsem ment azonban könnyen. A Ferrari összesen kilenc tanulmányt készített el, míg elérkeztek a végleges formához – igaz, ezek közül mindössze kettő született meg életnagyságban. A Tensostruttura és Manta névre keresztelt koncepciókat saját múzeumukban állították ki az olaszok.
A két évvel ezelőtt elkészült tanulmányok minden bizonnyal közel voltak ahhoz, hogy LaFerrariként bemutassák őket, ám a sportkocsigyár végül egy kissé visszafogottabb dizájn mellett döntött, elhagyva többek közt a Manta-koncepció bumerángra emlékeztető első fényszóróit. A jelek szerint megérte alaposan átgondolni a formatervet, az Enzo-utód ugyanis kedvező fogadtatásban részesült.