A valaha volt legdögösebb Subaru
Úgy látszik, a Subaru tervezői nem csak furcsaságokat tudnak rajzolni. A WRX Concept legalábbis elképesztően látványos – egyszerre brutális és imponáló jelenség. Ha ilyen lesz a következő Impreza sportváltozata, az rali-sikerek nélkül is a sportkocsi-rajongók kedvence lesz, erre nagy összegben mernénk fogadni.
A sportos részletek persze sokat dobnak az összképen: a sárvédő-szélesítések, a hatalmas felnik és az alóluk kilátszó féktárcsák, az orr-rész túlméretezett légbeömlői és a diffúzort közrefogó két dupla kipufogóvég csupa olyan elem, amelyek szinte mindenen jól mutatnának, de az az érzésünk, ha ilyen lesz a következő Impreza, az ismét divatba hozhatja a Subarut, és nem csak a 200 lóerő feletti változatokat. Ami igazán feltűnő a tanulmányon, az a meredeken döntöttövvonal, a kis magasságú, de magasan kezdődő oldalablak-sor, rövid orr- és farrész, illetve a meglepően hosszú tengelytáv. Így a sportos részletek mellé az eddigieknél határozottabb karakterrel és tisztességes helykínálattal gazdagodhat a következő Impreza.
A WRX Concept persze még igen messze van a megvalósulástól, és a Subaru korábban avval ijesztgetett, hogy a következő WRX már hibrid hajtáslánccal készül majd, így még nem igazán tudni, hogy mi sül ki az egészből. Az viszont biztos, hogy a New York Auto Show közönségének lesz miért a Subaru standra látogatnia.