A ritka 1410 Sport óta – amely 1989-ig készült – a Daciának ugyan nincs gyári kupé modellje, de az AutoK9 nevű román vállalkozás megmutatta, hogy nem teljesen lehetetlen ötlet a Loganból valami sportosabbat szabni.
Kétajtós kupét készíteni persze nem is olyan egyszerű, a K9 sem állt neki lemezeket hajlítgatni az új tetőszerkezethez. Hogy meglegyen a szerkezet kellő merevsége, egy Hyundai Coupé teljes tetőszerkezetét hegesztették az övvonalig fűrészelt Logan karosszériára. Ennek köszönhető, hogy a végeredmény helyenként elég furán fest – különösen az A oszlop környékén ütközik ki az első generációs Logan baltával faragott formavilága és a Hyundai lendületes ívei közti szöges ellentét. Bár az autó így is egész látványosra sikerült, aki komoly dinamikát várna tőle, az csalódni fog. A porig ültetett, nagy alufelnis, alaposan körbespoilerezett kétajtósban az alap-Logan 1,4 literes 75 lóerős motorja tombol.
Az AutoK9 Logan kupéjának igazi jelentőssége abban rejlik, hogy egyáltalán létezik, hisz a gyáriak nem készítettek kétajtós változatot, mióta a Daciánál a Renault vette át az uralmat. És valószínű, hogy nem is fognak, hisz aki ilyesfajta rétegmodellre vágyik, azt a Renault saját kínálatából igyekszik kielégíteni. A Daciát pedig szigorúan a legolcsóbb tömegmodellek márkájának szánják, ahol efféle úri huncutságoknak nincs helye.