Megmutatták a Mitsubishi Daciáját
A G4 tanulmány láttán már sejtettük, hogy nincs messze a szériaváltozat bemutatása, és a Mitsubishi nem is húzta az időt sokáig. A végleges modell az Attrage névre hallgat, és lényegében azonos a tanulmánnyal, csak a felesleges sallangot távolították el róla.
Nincs kék hűtőrács, széles alufelnik és LED-es fényszórók, így a kis szedán formája még szokványosabb, mint volt. A vigyorgó króm-hűtőmaszk ugyan új stíluselem, de ez sem hat igazán egyedinek, ha nem lenne ott a jelvény, élő ember meg nem mondaná, hogy ki gyártja az Attrage-t. Ez persze nem feltétlenül baj, ha a többi paramétere – az ára, a helykínálata vagy a műszaki tartalma – eladja a gépet, de egyelőre nincs elég információnk, hogy akár csak jóslatokba bocsátkozzunk.
Az egyetlen dolog, amiről konkrétumokat is elárultak, az 1,2 literes, 80 lóerős háromhengeres benzinmotor, amelynek elvben 4,5 liter az átlagfogyasztása 100 kilométeren, de ezt is ismerjük már a Space Starból. Ehhez a motorhoz kétféle váltót is kínálnak majd, ötfokozatú kézit, vagy fokozatmentes automatát, amelyek szintén egy az egyben a Mitsubishi globális kisautójából érkeznek. Hogy ez hogy birkózik majd meg a nagyobb karosszériával, azt nehéz lenne megbecsülni, de a gyáriak által emlegetett nagyszerű vezetési élmény csak a klasszikus marketinges-túlzás lehet.
A típust Thaiföldön gyártják majd, és júliusban a forgalmazását is megkezdik, az azonban bizonytalan, hogy Európába, és azon belül Magyarországra elhozzák-e. Ha igen, akkor sem valószínű, hogy az Attrage errefelé nagy karriert csinálhat, ismerve a többi, Ázsiából importált modell árát, viszont elképzelhető, hogy Kínában – ahol nyilván helyben gyártják majd – népszerű lesz.