Az Autocar információi szerint a TVR autók gyártási jogait nemrég megvásárolta egy angol üzletember az orosz tulajdonostól - egyelőre ennyi tűnik biztosnak, a többi spekuláció. De ha csak egy apró reménysugár van, hogy megint olyan autók készülhetnek Blackpoolban, mint a Sagaris, akkor mindenki egyből lelkesen ünnepli a visszatérést.
Néhány hete, titokban történt az üzlet, ahogy azt Nyikolaj Szmolenszkij, az ex-tulaj nyilatkozta, és pontosan azt sem lehet tudni, hogy kik a TVR márkanév új birtokosai. De a cég honlapján május elején megjelenő never say never, vagyis sohase mondd, hogy soha felirat arra utal, hogy valami tervük van a vállalattal. Nemrég pedig a roaring back, szabad fordításban öblögetve visszatérünk szöveg vet újabb és újabb hullámokat a rajongók között, ami jókora pletykaáradatot váltott ki.
Nyilván sokan örülnének, ha a TVR-nél újra megkezdenék az autógyártást, hiszen olyan radikális, általában minden elektronikus segédeszközt mellőző, nyers, vad autókra, amik híressé és hírhedtté tették a márkát, manapság még gondolni is bűn. Ugyanakkor Szmolenszkijnek, aki a céget 2004-ben vette át Peter Wheelertől, 2012-ben be kellett látnia, hogy ilyen autókat nem lehet ma már profittal eladni. Nem beszélve az egyre fojtogatóbb környezetvédelmi és biztonsági előírásokról.
Az mindenesetre már ennek az információmorzsának a robbanásszerű terjedéséből is látszik, hogy a TVR a mai napig óriási lelkesedést tud kiváltani azokból, akik ismerik. Ha az új angol tulajdonosok ezt valamilyen fogással üzleti sikerre tudnák váltani, megint egy kicsit színesebb lehetne az autós világ.