Az már kiderült, hogy a Jaguar lemondott a C-X75 gyártásáról, pedig az autó lényegében készen van. Úgy néz ki, most raktárba kerülnek a prototípusok, de előtte azért megmutatták a brit Autocar magazinnak, hogy mit is építettek.
Papíron elég szokatlan a C-X75 hajtáslánca: egy 1,6 literes, két turbós négyhengeres, 502 lóerős benzinmotor került a motorházába, amely 10 000-es fordulatszámig simán pörgethető. Emellett két villanymotor is segíti a haladásban: ezek összesen 390 lóerősek, a rendszer összteljesítményének csúcsértéke pedig 850 lóerő körül van. Mindez elég hozzá, hogy 3 másodpercen belül elérje az autó a 100 km/h-t, és 6 másodpercen belül a 160-at. A csúcssebessége 354 km/h.
Az Autocar tesztjéből kiderül, hogy négyhengeres létére a Jaguar motorja bestiálisan szól, az autó a motor kis tömege és központi helyzete miatt nagyon kiegyensúlyozott, és különösebb erőlködés nélkül eléri a 320 km/h-t a gaydoni tesztpályán. Emellett azonban tisztán elektromos üzemben is igazán gyors, igaz, így legfeljebb 64 kilométert tehet meg egy töltéssel, vagy még kevesebbet, ha nem csak közlekednek vele, de nyomják is a gázpedált.
A Jaguar ezzel az autóval felvehette volna a versenyt a McLaren P1-essel és a LaFerrarival, de a kis cég úgy látszik, nem engedheti meg magának, hogy akár csak néhány tucat példányt legyárttasson – egy ilyen csúcstechnikára épülő típust aligha tudnának nyereséggel forgalmazni – így gyártás biztosan nem lesz. Ugyanakkor azt mondják, a C-X75-ből rengeteget tanultak, és ezt hasznosítani tudják a jövő Jaguarjainak fejlesztésénél.