A brit autós show-műsor egyik állandó műsorszáma, az „Egy kör az ésszerűen árazott autóval” új főszereplőt kap. A Top Gear eddig három olcsó autót fogyasztott el, csupa ázsiai terméket, de most, ha minden igaz, egy minden eddiginél kevésbé szánalmas, ráadásul európai modell következik.
A sztárok 2002 és 2005 között egy Suzuki Lianával kergették a másodperceket a reptéri tesztpályán. A magas építésű, billegő Suzuki erre a célra minden másnál rosszabb választás, de ez is volt a cél. Később egyre jobb autók jöttek: előbb egy Chevy Lacettit használtak – ez 2006 és 2010 között szolgált – majd egy Kia Cee'd, ami a Lianához képest már-már versenyautó. Azt már korábban kiszivárogtatták, hogy a vasárnap kezdődő 20. szezonban új autót állítanak be, de úgy lehetett hallani, hogy a pályaversenyzésre a Lianához hasonlóan alkalmatlan Dacia Sandero lenne a következő áldozat, de a forgatásról kiszivárgott információk szerint ennyire mégsem szúrnak ki a leendő vendégekkel. Legalábbis úgy hallani, egy Opel – pontosabban Vauxhall – Astrát állítanak be, amely szélesebb, így jóval stabilabb lehet, mint egy Sandero.
Így valószínű, hogy az új modellel ugyanolyan, vagy jobb időket futnak majd, mint a Kiával korábban, viszont a „szánalmas autóval gyorsan menni” alapötletből nem sok maradt. Persze valószínű, hogy a Top Gear szereplésért a GM európai részlege nem csak autót ad, de sok pénzt is, hisz az önmagában elképesztő reklámértékkel bír, hogy minden adásban látható az autó, méghozzá a legismertebb sztárok kezei közt.