16 hengeres szörnyeteg Ausztráliából
Ugyan az autó még csak tervrajzokon létezik, de ha csak fele annyira lesz szép, mint amennyire erős, a gyártónak nyert ügye van.
Az egyelőre névtelen gép, amelyet a Bugatti Veyron ellenfelének szánnak, két darab 7 literes Corvette blokk köré épül. Ezek 45 fokban megdöntve, hosszában beépítve, az utascella mögött kapnak helyet, és hatsebességes szekvenciális váltón keresztül hajtják a hátsó kerekeket. Hogy egyáltalán némi esély legyen a félelmetes erő átadására, beépítenek egy önzáró differenciálművet. Erre szükség is van, hiszen az előzetes becslések alapján a motor különösebb erőlködés nélkül ad majd le 1200 lóerőt.
Az autó többi műszaki megoldásáról nincsenek részletes információink, de a tervek alapján a motor egy szénszálas teknőben kap helyet, és ugyanezt az anyagot széles körben használják majd a többi szerkezeti elemnél is. A rajzokon látható forma már véglegesnek tekinthető, a tervezőre láthatóan nagy hatással volt a McLaren F1, de szemből emlékeztet a Maserati GT-re is.
A sportkocsi megálmodója, Paul Halstead, a nyolcvanas években V8-as, középmotoros Alfa Romeókat épített. A 67 éves férfi sikeres számítástechnikai vállalkozásának köszönhetően került olyan anyagi helyzetbe, hogy megépíthesse régi vágyát, egy saját fejlesztésű sportkocsit.