A Sin első, R1 névre keresztelt szupersportkocsiját a nagyközönség a goodwoodi Festival of Speeden láthatta először. A német Sin Cars és az angol ProFormance Metals közös fejlesztését ugyanaz a GM V8-as, 6,2 literes, 525 lóerős motor hajtja, ami a Corvette-t. Az erőt a Porsche 911 GT2-ből ismert Graziano gyártmányú 6 sebességes kézi váltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Nem hangzik rossz párosításnak.
Gyorsulása 0-ról 100-ra 2,5 másodperc, végsebessége 322 km/óra. Ilyen teljesítményre csak néhány szuperautó képes – például a legendás Bugatti Veyron -, de egyik sem olyan egyszerű és tartós, mint a GM V8-as motorja. A karbon utascellának és a könnyű vázszerkezetnek köszönhetően az autó 1200 kilogrammot nyom, súlyelosztása farnehéz, 40:60 arányban. 19-es Braid kerekei vannak, a fékerőt pedig az AP Racing 362 mm-es tárcsái biztosítják, elöl-hátul.
A gyártó mindössze annyit közölt az R1 áráról, hogy úgymond megfizethető lesz. A legót kedvelőknek az R1 otthon összerakható változatban is elérhető, de ha valaki másra vágyik, a cég elkészít bármit, amit az megfelelő anyagi háttérrel rendelkező ügyfél elképzel.