A kémfotókat korábban is láttuk egy látványosabb BRZ változatról, de a gyártól kiszivárgott képek alapján már biztos, hogy hamarosan érkezik a sportkupé STi változata. A műszaki tartalomról továbbra sem tudunk biztosat, de valószínűnek tűnik, hogy nem kerül turbó az autóba.
A feltöltő beépítése logikusnak tűnt, hiszen a Toyotával közösen fejlesztett modellbe a Subaru négyhengeres boxermotorja kerül, melynek házon belül létezik turbós változata. Azonban Atoshi Atake, Subaru marketing-menedzser nyilatkozata szerint egyszerűen nincs elég hely a turbó, és a hozzá tartozó segédberendezések szakszerű és biztonságos beépítéséhez. A másik ok az lehet, hogy a gyártó ragaszkodik az eredeti tervhez, ami egy nem túl erős, de élvezetesen vezethető, hátsókerekes sportkocsi fejlesztéséről szól.
Persze nem kizárt, hogy a motor valamivel erősebb lesz, de nem számíthatunk drasztikus változásra. Egyes pletykák szerint kb. 230 lóerőt tudnak kihozni a kétliteres boxerből feltöltés nélkül. Az STi változat valószínűleg inkább áthangolt futóművével, aerodinamikai elemeivel, és egyéb, a sportos hangulatot fokozó kozmetikai változtatásokkal fog hódítani, mint egy féktelenül erős motorral. Aki mégsem képes turbó nélkül élvezni a kocsiját, az már most is számos kompresszor-, illetve turbókészletből válogathat a tuningcégek kínálatában.