A GT-R-t sokan a világ tartják a világ egyik legjobb sportautójának, így érthető volt a döbbenet, amikor 2012 nyarán olyan, gyár közeli értesülések szivárogtak ki, melyek szerint a Nissan bele sem fogott az utód fejlesztésébe, és az R35-tel leköszön a Godzilla becenevet viselő modell.
Persze a cáfolat sem sokat váratott magára: a gyáriak megerősítették, hogy a Nissan a jövőben sem marad szupersportkocsi nélkül, és már folyik is az R36 fejlesztése. Sietségre azonban nem látnak semmi okot, hiszen az aktuális generációnak tízéves modellciklust terveztek. Novemberben aztán megérkezett a felfrissített R35-ös, mely ugyan erősebb nem lett az eddigieknél, gyorsabb viszont igen. Az idei év végére pedig a Nismo is elkészíti saját csúcs-GT-R-ét, melynek gyorsulása már a Forma 1-es autókkal is felveheti a versenyt.
A rajongókat persze leginkább a következő generáció, az R36 érdekli, melyre a legújabb hírek szerint már nem is kell túl sokat várni. A japánok 2016-os modellnek szánhatják az új GT-R-t, ez pedig azt jelenti, hogy valamikor 2015 folyamán leplezhetik le. Bár egyelőre túl sok információ nem szivárgott ki, annyit már tudni lehet, hogy a Nissan levédette az R-Hybrid elnevezést – nem kizárt tehát, hogy az első hibrid GT-R készül.
A japán mérnökök már bizonyították rátermettségüket az aktuális modell megépítésekor is, a hibrid hajtáslánc most új kihívást jelenthet számukra. A szupersportkocsik világában már egyébként sem ismeretlen ez a műszaki megoldás, hiszen a LaFerrari mellett a McLaren P1-esben, valamint a Porsche 918 Spyderben is villanymotor segíti ki az önmagában sem gyenge benzinest, és a várva várt NSX utóddal a Honda is erre az útra lépett.