Úgy néz ki, a BMW márkanév szinte mindent eladhatóvá tesz – legalábbis ez derül ki abból, hogy még a gyáriak várakozásait is felülmúlja az i3-as iránti érdeklődés. Bár csak a következő hónapban érkezik a kereskedőkhöz, már most több mint 8000 példányra érkezett rendelés.
Pedig az i3 nem olcsó: a városi kisautó Németországban ötven híján 35 ezer euróba kerül, bár ezért számos csúcstechnikás megoldást kap majd a vásárló – köztük karbonszálas karosszériát és tisztán elektromos, vagy hatótáv-növelő motoros benzin-elektromos hajtást. A BMW összesen évi 10 ezer autó előállítására rendezkedett be, ehhez képest a 8000 megrendelés meglehetősen sok, a gyáriak azonban azt mondják, a gyártási eljárásban van annyi rugalmasság, hogy a szükségleteknek megfelelően akár a többszörösére növeljék a termelést.
Az i3-as népszerűségéhez nyilván nagyban hozzájárul az is, hogy a BMW a korlátozott hatótáv kompenzálására a vásárlóknak ingyen autóbérlési lehetőséget biztosít évente néhány hétre, ha olyan hosszú útra kell mennyi, amelynek a megtétele az elektromos modellel már reménytelen vállalkozás lenne.