A flottaértékesítés irányába próbál nyitni a Maserati - mondta Kasznár Milán, a márka magyarországi forgalmazója, a Wallis Motor Pest marketingvezetője az MTI-nek.
Az egyetlen magyarországi Maserati szalont működtető cég vezetője elmondta: arra számítanak, hogy a sanghaji autókiállításon néhány hónapja bemutatkozó, októbertől a magyar piacon is elérhető új luxuslimuzinjuk már vonzó lehet a csúcsmenedzsereik számára flottát vásárló cégeknek. Ha nem is nagy volumenben - tette hozzá, mintegy 10 darabra becsülve az eladást az év végéig hátralévő több mint két hónap alatt. Kasznár megjegyezte: a magyar vevők számára meghatározó lehet, hogy az új Ghibli az első modell a Maserati történetében, amelyet dízelmotorral is szerelnek.
Emlékeztetett arra, hogy az olasz gyártó korábbi bejelentése szerint 2015-re a jelenlegi évi 5000-6000 darabról 50 ezerre akarja növelni a gyártást. Ennek érdekében bővíti a modellpalettát, a hétköznapi használatra jobban alkalmas modelleket is fejleszt, ennek legújabb tagja a sportlimuzin, valamint a jövő év elején érkező Levante a jelenleg legdivatosabb SUV szegmensből.
A Wallis csoport autós portfóliójába öt cég tartozik, ezek közül a Wallis Pest és a Wallis Duna prémium márkájú új autókat értékesít. A Maserati szalont működtető Wallis Motor Pest Kft. az idén az első háromnegyed évben több mint 500 járművet értékesített, az év végéig a darabszám meg fogja haladni a 700-at a marketingvezető tájékoztatása szerint. A cég az idén áprilisban nyitott Budapesten önálló Maserati szalont és szervizt, azóta 5-6 luxus sportautót adtak el. A cég korábban az közölte, hogy 2012-ben összesen 820 járművet értékesített, árbevétele elérte a 7 milliárd forintot.