Eddig is hallottunk pletykákat a hátsókerék-hajtású Toyota modellpaletta bővítéséről, de a legújabb pletykák szerint a tervre már a cégvezetés is rábólintott. A Subaru állítólag nem támogatta az ötletet, de a végső szó egyértelműen a Toyotáé.
Ha minden igaz, a fejlesztés alapjául a Toyota-Subaru sportkocsi-platform legalább tíz centivel megnyújtott változata szolgál majd, ám így sem számíthatunk teljes értékű szedánra. A típus helykínálat szempontjából inkább a Mazda RX-8-ra emlékeztet majd, ahol a két hátsó utas nemigen terpeszkedhet. A 200 lóerős bokszermotor várhatóan nem változik, és turbófeltöltést sem kap, viszont várható egy hibrid változat, 270 lóerő körüli csúcsteljesítménnyel.
A Toyotánál állítólag azokra a 40-es éveikben járó vásárlókra számítanak, akik korábban is hátsókerék-hajtású japán sportkocsikat vezettek, de szívesebben használnának egy, a GT86-osnál valamivel nagyobb használati értékű autót. Ha a hírek igaznak bizonyulnak, az első négyajtós GT86-osok akár már 2015 végére a kereskedésekbe kerülhetnek, ám az egyáltalán nem biztos, hogy a Subaru ebből a modellből is elkészíti saját változatát.