Eddig úgy tűnt, a Hyundai nem száll be a luxusautó-versenybe Európában, annak ellenére, hogy a Genesis Észak-Amerikában hozta, amit elvártak tőle. A piac szűkös és zsúfolt, nem csoda, hogy az első generációval nem is próbálkoztak. Most azonban változik a taktika.
A hamarosan bemutatkozó második Genesis ugyanis mégis megjelenhet Európában, bár nyilvánvalóan nem profitszerzési céllal. A koreaiak ugyanis minden eszközzel azon vannak, hogy a Hyundai márkanevet megszabadítsák olcsó mellékízétől, ami az elmúlt években rajta ragadt. Erre pedig az az egyik jó megoldás, hogy a H betűs jelvény igazán igényes modelleken is felbukkan. Ilyenből pedig csak kettő van, a Genesis és a Genesis Coupé.
A kétajtós, sportos Coupé forgalmazása már folyik Európában, bár egyelőre nem látszik, hogy sok vizet zavarna. A nagy négyajtóst azonban most hoznák először. A halványan Audi-fazonú, de hátsókerék-hajtású modellbe várhatóan a jelenleg is használt 3,8 literes V6-os és 5 literes V8-as motorokat építenék, bár nem ártana egy hibrid, vagy dízelmotoros kivitel sem, ha hazai pályán akarják megszorongatni a német konkurenciát.
Egy luxusmárka bevezetése Európában igazán kemény dió: ahogy a Lexus és az Infiniti példája mutatja, évtizedek alatt sem könnyű komolyabb vásárlóbázist kiépíteni, még úgy sem, ha az adott márka teljes palettát kínál. Ám amíg a Hyundai elsősorban arculat-építési céllal veti be a Genesist, és nem várnak tőle komoly piaci sikereket, aligha csalódhatnak a végeredményben.