Már idén nyáron elkezdődtek a találgatások, hogy milyen műszaki újdonságokat tartogathat a Nissan sportkocsijának, a GT-R-nek a következő generációja. Felmerült, hogy az R36 lesz az első hibrid GT-R, ezt pedig most a japán gyártó részéről is megerősítették.
A vállalat alelnöke, Andy Palmer az Autocarnak beszélt arról, hogy az elektromos hajtás egyre nagyobb teret hódít, számos gyártónál már a sportkocsikba is eljutott – sokan hibrid megoldásban gondolkodnak. Ez már-már elkerülhetetlen volt a Nissannál is – ők is arra az útra léptek, amelyen a LaFerrari, illetve a Porsche 918 Spyder jár.
Palmer szerint a változtatással csak nyerhetnek, az R36 nyomatékgörbéje ezáltal egyenletesebb lesz, és a teljesítményt is tovább tudják növelni. Nemcsak a 2015-ben érkező alapmodell, hanem a belőle készülő Nismo-változat is évről évre egyre jobb lehet, a fejlődést azonban nemcsak a lóerők és newtonméterek számolgatásával mérik a Nissannál: minden évben tovább szeretnének faragni köridejükön a legendás nürburgringi versenypályán.
További részleteket az alelnök nem szivárogtatott ki, így azt sem lehet biztosan tudni, hogy a jelenlegi 550 lóerős, ikerturbós V6-ost egészítik-e ki egy – vagy több – villanymotorral, esetleg új benzinest is fejlesztenek a következő GT-R-hez. Egyelőre az is csak pletyka szintjén mozog, hogy folytatódik az együttműködés a Forma-1-ből ismert Williamsszel.