Már a premier pillanatában egyértelművé tette a McLaren, hogy a P1-ből korlátozott mennyiség készül. Ez érthető, hisz ha nem is vesztenek, nem is valószínű, hogy nyertnek a csúcstechnikát tartalmazó modellen – a célja inkább az, hogy megalapozza a márka hírnevét az utcai modellek piacán is.
A P1 esetében pontosan 375 eladásra szánt példány kerül majd ki a gyárból, legalábbis a ma ismert változatból. Ez egy bő egymillió eurós autóból viszonylag nagy mennyiség, ehhez képest gyorsan elkapkodták az összes példányt. Ráadásul a McLaren szóvivője szerint a vásárlók mintegy háromnegyede egyedi kivitelű, még drágább változatot rendelt a csúcs-McLarenből, de ez érthető is: ha már kiadtak egymillió eurót a világ egyik legkorszerűbb sportkocsijára, legyen az pont olyan, amilyennek szeretnék.
A csúcs-McLaren eladásai a hírek szerint nem indultak kivételesen jól, de az év közben több esemény is növelte az érdeklődést. Ilyen volt, amikor kiderült, hogy a P1-essel hét percen belül teljesíthető egy kör a Nürburgring Nordschleifén. De ugyanígy fokozta az eladásokat Észak-Amerika legismertebb, klasszikus autókat felvonultató rendezvénye, a Pebble Beach Concours d'Elegance, ahol egy McLaren F1 8,47 millió dolláros áron kelt el. Aki a lista végére került, az persze csak évek múlva kaphatja kézhez saját P1-esét, hisz a McLaren havonta legfeljebb tucatnyi autó előállítására képes. A mai napig csupán 12 példány készült a típusból, de ha teljes gőzzel folyik majd az összeszerelés, évi 100-120 autónál több akkor sem készül majd több.
A típus sikere annak ellenére sem nevezhető meglepőnek, hogy két nagyon komoly vetélytársa is akad. A P1-essel lényegében egyszerre mutatták be a LaFerrarit, amelyből 499 példányt gyártanak 1,3 millió euró körüli áron, a Porsche pedig szintén bemutatta már a 918 Spyder szériaváltozatát, amely a McLarenéhez hasonló hajtásrendszert kínál nagyon hasonló teljesítménnyel, 770 ezer euróért. Ám úgy tűnik, mindhárom modell el fog fogyni, hisz ezek az autók nem csak sportkocsinak kivételesek, de befektetésnek is: tíz-tizenöt év után általában jó haszonnal lehet túladni rajtuk.