Raliautó készül a Toyota GT86-ból
A Toyota németországi motorsport részlege nem lazsál: a Le Mans program mellett hozzáláttak a GT86 masszírozásának is: a CS-R3 már a harmadik, kifejezetten versenyzésre szánt változat.
A japán cég egyelőre nem világverő versenyautót próbál építeni a GT86-osból, bár az autó talán arra is alkalmas lenne. Inkább a privát csapatok és klubversenyzők igényeit igyekeznek kielégíteni. Már elkészült a GT86 kupás verziója, a Cup, illetve egy komolyabb pályaverseny-változat, a CS-V3, amelyet a nürburgringi 24 órás verseny szabályainak megfelelően alakítottak ki. Most pedig itt a ralira szánt változat, az R3-as, amely a szériaközeli FIA R3 szabályrendszernek megfelelően érkezik, becsövezve, és épp annyi módosítással, hogy bírja a kiképzést a versenypályán. Ennek érdekében hatásosabb fékrendszerrel, önzáró differenciálművel és hatfokozatú szekvenciális váltóval szerelték fel.
Az autót kifejlesztő TMG egyelőre kevés részletet árult el, így azt sem tudni, hogy mennyibe kerül majd a típus, és mikor szállítják az első példányokat, de az biztos, hogy a 2015-ös szezonra szeretnének belőle nagyobb mennyiséget eladni.