Nem voltunk elájulva a legújabb Clio RS-től, ám az élét vesztett sportmodell alapján most valami sokkal ígéretesebb készül. Az R3T legnagyobb hibája, hogy elsősorban versenyzésre szánják, így utcai változat aligha készül.
A Clio raliversenyzésre szánt változata nagyrészt azért megegyezik a Clio RS-sel. Ugyanaz az 1,6 literes turbómotor kerül bele, bár nyilván nagyobb teljesítménnyel – a Renault konkrétumokkal egyelőre nem szolgált – és a karosszéria is ugyanaz, bár nyilván rendesen végighegesztve, bukócsővel. Ám a lényeg az, hogy messzire hajították belőle a béna dulpa kuplungos automatát, és a helyére Sadev gyártmányú szekvenciális versenyváltó került. Ez ugyanúgy a kormány mögötti fülekkel kapcsolható, de valószínűleg sokkal gyorsabban működik. Természetesen a futómű és a fékrendszer elemeinek sincs sok köze a gyári alkatrészekhez: a lengéscsillapítókat a Sachs, a fékeket a PFC szállítja az R3T-hez.
A cél egy olyan versenygép kifejlesztése, amely amellett, hogy ütőképes, elég olcsó, hogy a privát csapatok nagy mennyiségben vásárolják. A fejlesztés azonban még épp csak elkezdődött: a kész raliautót, vagy az átalakító készletet 2014 második felétől lehet majd megvásárolni.