Az A1 Quattronál szolidabb, de a széria A1-nél sportosabb Audi S1 ötajtós prototípusa után, most a háromajtóst fotózták tesztúton. A sokadik kémfotó után egyre valószínűbb egy tavaszi bemutató.
Visszafogott élek, alig észrevehető hátsó szárny, magas hasmagasság – ezek a különbségek még a matrica ellenére is szembetűnőek az S1 és a brutális A1 Quattro között. Hiába viszont a sok fotó, az Audi egyelőre jól titkolja az autó lényegi tulajdonságait. Rejtély például, hogy az S1-ből lesz-e négykerékhajtású, vagy inkább nem terhelik plusz kilókkal az apróságot, és azt a 220-250 lóerőt, amiről hallani vele kapcsolatban, egy tengelyen kapja meg.
A teljesítménnyel kapcsolatos becslés ésszerű, minthogy azt mindenképp az A1 Quattro 256 lóereje alá lövik majd be. E logika mentén nagy valószínűséggel épp a Polo R WRC utcai kiadásból ismerős 220 lóerős TFSI lesz a kínálat egyike, hatsebességes S tronik automatával. Ezzel a Fiesta ST vagy a Polo GTI lehet a konkurens, nem kizárt azonban, hogy emellett lesz egy húsz-harminc lóerővel erősebb változat is.
A legkisebb Audival kapcsolatban akkora a bizonytalanság, hogy egyelőre a neve sem biztos. Az S1-et nem volna jó döntés egy erős A1-essel koptatni, tekintve, hogy erről a típusnévről legendák maradtak fenn a nyolcvanas évek közepi Pikes Peak-i felfutások és ralis sikerek után. Ezzel alighanem számolnak az Audinál is.