Egyidejűleg az amerikai televíziós bemutatójával bejelentették, hogy gazdára talált az összes Ferrari LaFerrari. Úgy tűnik, bármit is hoznak ki az olaszok, viszik, mint a cukrot, és ezt mostantól az eddigieknél is jobban kihasználják.
Mindössze 499 darab készül az első hibrid Ferrariból, amelyért 1,4 millió dollárt, azaz mintegy 300 millió forintot kértek. Nem csak a legdrágább, de a Fioranói tesztpályán leggyorsabb utcai Ferrari is egyben - 800 lóerős, 6,3 literes V12-esét egy 120 kilowattos villanymotor segíti, így 3 másodperc alatt éri el a százas tempót és meg sem áll 350 km/h-ig. Mégis valószínűnek tűnik, hogy kevesen fogják kihasználni ezt a teljesítményt, mivel a Ferrarikat néhány kivételtől eltekintve egyre inkább befektetési céllal veszik.
Ha a régebbi modelleket nézzük, akár az aktuális rekordtartó 250 GTO-t, amely nemrég 52 millió dollárért kelt el, teljesen egyértelmű, hogy hosszú távon sokat lehet nyerni egy Ferrarin, de az sem járt rosszul, aki tizenvalahány éve 650 ezer dolláros listaáron vett egy Enzót: ma kétmillió dollár környékén lehet eladni ezeket. A LaFerrarinak hasonló jövőt jósolnak.
Akárhogy is nézzük, sajátos jelenség, hogy a gazdasági válság egyre drágább szupersportautók fejlesztésére ösztönözte a gyártókat, és még a használtpiac árait is meredeken felfelé hajtja. A Ferrari mindenesetre levonta a következtetést: a tavalyi 7300 darab helyett idén csak 7000-et fognak gyártani, miközben tovább növelik a profitjukat. A jövőben pedig még kisebb darabszámokban, még exkluzívabb autókban gondolkodnak, hogy még értékesebbé tegyék a márkát.